De vlag gaat uit voor jou!

Koningsdag op de flat

Ontzettend bedankt voor jouw donatie, echt een cadeautje. Je helpt mij om mijn fotoproject Stadse Fratsen en mijn e-boeken reeks te kunnen voortzetten.

Ik heb je opgenomen in de emaillijst voor Kreukels, mijn nieuwsbrief. Daarmee kan ik je op de hoogte houden van het proces.

Ook prettig: als donateur krijg je altijd korting op mijn producten waar een prijskaartje aan hangt.

Nogmaals hartelijk bedankt
Walk in Grace,
Hans van Zanten

Scroll naar boven